Juha Vuorelan luentoja sukuseuran jäsenille

Kiiskisten sukuseura tarjoaa jäsenmaksun maksaneille jäsenilleen syksyllä 2024 ainutlaatuisen mahdollisuuden osallistua etänä sukututkija Juha Vuorelan luennoille.

17.10.2024 Kiiskisten sukuseuran jäsenet pääsee kuuntelemaan Teamsin välityksellä sukuseurallemme räätälöityä omaa luentoa. Ilmoitaudu luennolle viimeistään 10.10.2024 sihteerille sähköpostiin.

Meille räätälöidyn luennon lisäksi tarjoamme mahdollisuuden osallistua Sukututkijan tunnit -luentosarjaan. Ensimmäinen luento on 2.9.2024 klo 18. Luentosarja koostuu kahdeksasta noin tunnin mittaisesta luennosta. Ilmoittautuneilla on mahdollisuus katsoa luennot myös jälkikäteen tallenteena.

Ilmoittautumiset luennoille sihteerille sähköpostitse sihteeri@kiiskistensukuseura.fi