Sukuseura tarjoaa hallituksen päätöksellä mahdollisuuden osallistua Suomen sukututkimusseuran koulutuksiin. 2.11. alkoi kurssi nimeltään Henkikirjat sukututkimuksen lähdeaineistona.

Ilmoita halukkuudestasi osallistua tälle kurssille mahdollisimman pian lähettämällä vapaamuotoinen hakemus sihteerin sähköpostiin sihteeri@kiiskistensukuseura.fi

Kurssi tulee ensin maksaa itse Suomen sukututkimusseuralle ja lähetettyään kuitin kurssimaksusta sekä maksutiedot, tilitetään kurssin hinta jäsenelle.

Hallitus pahoittelee, että sairaustapauksen vuoksi ilmoitus ko. kurssista tulee näin viime tippaan. Kurssin materiaalit saa sähköisesti itselleen kurssin jälkeen, joten vaikka et päässyt osallistumaan kurssille ei päivän opit mene sinulta sivu suun.

Kommentoi