Kiiskisten sukuseuran vuosikokous 2020

Teksti Helena Kiiskinen

Kiiskisten sukuseuran sääntömääräinen vuosikokous pidettiin korona-ajan poikkeusoloissa Juvalla Partalan kartanossa 19.9.2020. Kokoukseen osallistui 32 sukuseuran jäsentä, joista Teams-yhteydellä oli mukana 21 henkilöä. Kokouksessa valittiin sukuseuran hallitus kaudelle 2020 – 2022. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Ari Kolehmainen. Sääntömääräistä kokousta edelsivät Juvan entisen kunnanjohtajan, kunnallisneuvos Heikki Laukkasen esitelmä ”Savolaisuus” ja Sakari Kiiskisen suunnitteleman Kiiskisten sukuvaakunan julkistuspuhe.Tunnustuksena Kiiskisten sukuseura ry:n perustajajäsenenä ja ensimmäisenä puheenjohtajana toimimisesta yhdistys päätti kutsua Harri Kiiskisen sukuseuran kunniapuheenjohtajaksi 19.9.2020 alkaen.

Kunniapuheenjohtaja

kokousväkeä Partalassa1